July 27, 2007

یکهفته با خبر

kayhan_logo.jpg

...بنال بلبل بیدل که جای فریاد است

سه شنبه 17 تا جمعه 20 ژوئیه

پیشدرآمد: در جریان سفر احمدی نژاد به سوریه، اطلاعاتی به من رسید که چاپ آن در الشرق الاوسط و سپس چندین نشریه و خبرگزاری بین المللی باعث شد دولت اسرائیل واکنش تند نشان دهد (البته به لطف خبرنگار رادیو فردا که معلوم نبود با چه کسی در نخست وزیری اسرائیل صحبت کرده که مدعی شده چون من از مخالفان رژیم هستم بنابراین ممکن است مطلبم در جهت ضربه زدن به رژیم نوشته شده باشد، نوشته من سه روز تمام در رادیو فردا با یک پاراگراف اضافه به نقل از خبرنگار مربوطه، در متن مهمترین مطالب جای گرفته بود. جالب اینکه سه روزنامه اصلی اسرائیل اورشلیم پست، هآرتص و یدیعوت آهارونوت، علاوه بر چاپ گزارش من، تماسهائی نیز با من گرفتند که تفصیل بیشتری را اگر از حکایت میدانم به آنها بدهم.)

بر پایه گزارشی که من از منبعی بسیار نزدیک به رژیم دریافت کردم ـ و این منبع پیش از این نیز درستی مطالبش را ثابت کرده است ـ رژیم متعهد میشود بیش از یک میلیارد دلار هزینۀ خریدهای نظامی سوریه از روسیه، روسیه سفید و کره شمالی را بپردازد. این خریدها شامل هواپیماهای میک 31 و تانکهای T72 است. همچنین احمدی نژاد قراردادی به امضا رسانده که به موجب آن سازمان صنایع هوافضای ایران، مجتمعی را در سوریه برای تولید موشکهای میان برد از نوع نور و آرش و حدید و خمپاره های 330 میلیمتری نازعات در سوریه برپا خواهد کرد. سوریه همچنین صاحب تعدادی موشکهای کپی شده از نوع C801 و C802 چینی که توسط صنایع هوافضا ساخته میشود خواهد شد. رژیم تهران افسران نیروی دریائی سوریه را آموزش خواهد داد و در مقابل تنها از سوریه تعهدی گرفته است که با اسرائیل وارد گفتگو نشود. طی 16 سال اخیر به دنبال یک دوران کوتاه فترت، سوریه همواره باجهای کلانی از رژیم چه به صورت نقدی و چه نفتی دریافت کرده است تا در مقابل راه وصال جمهوری ولایت فقیه با حزب الله و کمک رسانی به ذوب شدگان لبنانی و فلسطینی در ولایت سید علی آقا را هموار کند و باز نگاه دارد... با یک حساب سرانگشتی آشکار میشود که طی 28 سال گذشته سوریه بیش از 6 میلیارد دلار از ایران باج گرفته است. حال اگر سرمایه گذاریهای کلان پر از ضرری چون تأسیس کارخانجات مونتاژ اتومبیل سمند که بهای فروشش در سوریه 1300 د لار کمتر از هزینه تمام شده آن است و تأسیس کارخانجات تولید مواد شیمیائی و... را نیز حساب کنیم با ارقام نجومی روبرو میشویم. رژیم همین باجها را به کره شمالی هم داد و زمانی که خواستار رسیدگی به قروض و اعتبارات مالی شد که در اختیار کره شمالی قرار داده شده است، کره شمالی چند کشتی قراضه به ایران فرستاد که از همان بندرعباس به علت پائین بودن استانداردهایش پس فرستاده شد. همین دو سه روز پیش رژیم در حالی که دولت بریتانیا پروازهای شرکت هواپیمائی ماهانش را به منچستر به علت عدم رعایت مقررات ایمنی پرواز و غیرقابل اطمینان بودن هواپیماهایش لغو کرد (هفته ای 5 پرواز)، یک هواپیمای نسبتاً مدرن ایرباس را که دست د وم خریده بود به آقای نوری المالکی نخست وزیر عراق هدیه داد تا در سفرهای رسمی، خود و اعضای دولتش از آن استفاده کنند.
حال ممکن است بعضیها بگویند وامها و کمکهای رژیم به سوریه و یا کره شمالی در چهارچوب همکاریهای دولتی با دولت دیگر، پرداخت شده و دولت گیرنده موظف است سرانجام این وامها را بازپس دهد. بعد از انقلاب دیدیم حتی دولتهائی مثل مصر و یا اسرائیل که روابطی با رژیم تازه نداشتند در رابطه با تأدیه بدهی هاشان به ایران، اقداماتی را انجام دادند. مصریها کارخانه قند دادند و سرمایه گذاریهای مشترک همچنان پا برجا بود و مدیران ایرانی چندین پروژه در مصر از جمله کارخانه پارچه بافی و بانک ایران و مصر، همچان به کار خود مشغول بودند. اسرائیلیها نیز همواره آمادگی خود را برای تأدیه بدهی هایشان اعلام کرده اند و این جمهوری ولایت فقیه است که با تعلل قدمی برای احقاق حق ایران برنداشته است. در دنباله این مطلب با ارقامی آشنا خواهید شد که هرگز به بیتالمال باز نخواهد گشت، در واقع این مبالغ که بعضاً به صورت مخفیانه پرداخت شده و میشود در زمره کمکهای رژیم به گروههای تروریستی و رادیکالهای شیعه و سنی در منطقه قرار میگیرد. خیلی ساده میتوان از همین حالا با اطمینان گفت نه حسن نصرالله و حزب الله صدها میلیون دلار دریافتی از رژیم ولایت فقیه را پس خواهد داد و نه دولت آینده ایران میتواند گریبان خالد مشعل و مقتدی صدر و رمضان شلح و... را بگیرد که پولهائی را که از حضرت آقا و نوکرانش گرفته اید باید پس بدهید. در جریان همین سفر اخیر احمدی نژاد به سوریه بیش از 120 میلیون دلار از خزانه ملت ایران به دست نصرالله و مشعل و شلح و جبریل و چند به اصطلاح انقلابی فلسطینی دیگر رسید.

کمکهای بی حساب

گروههائی که امروز به طور منظم از رژیم جمهوری اسلامی کمکهای مالی دریافت میکنند و بعضاً دارای بودجه سالیانه مشخص میباشند از این قرار است:
1 ـ حزب الله لبنان؛ حزب الله علاوه بر میلیشیای داوطلب که حقوقی حداکثر بین 150 تا 300 دلار دریافت میکنند، دارای حداقل 6000 کادر و جنگجوی ثابت و کارمند و کارشناس است. این افراد حقوقی معادل 500 تا 5000 دلار در ماه دریافت میکنند. دبیرکل حزب، معاونانش، رؤسای دوائر و فرماندهان منطقه ای همراه با کارکنان بخش رسانه ای (تلویزیون المنار و روزنامه ها و مجلات حزب) مستمریهای کلان دریافت میکنند. و نصرالله و نعیم قاسم که علاوه بر معاونت دبیرکل، نماینده خامنه ای در لبنان است، دارای بودجه مخصوص میباشند. بودجه سالیانه حزب الله هم اکنون بیش از 500 میلیون دلار است. (یادتان باشد که از فردای جنگ اخیر اسرائیل و حزب الله بیش از 600 میلیون دلار تا امروز جهت بازسازی مناطق نفوذ حزب الله در جنوب لبنان و بخش جنوبی بیروت به حزب پرداخت شده است که یک فقره آن همان چک 350 میلیون دلاری سیدعلی آقا به سید حسن نصرالله بود. آقای خامنه ای این پول را از محل فروش خانه 50 متری ابوی در پائین خیابان مشهد تأمین نکرده بلکه به فرمان سلطانی اش به سه شماره این پول کلان که میشد از محل آن اعتبار لازم برای افزایش حقوق کارگران شرکت واحد فراهم کرد و به فریاد بیماران تهیدست رسید و همچنین مانع از آن شد که دختران ایران برای تأمین هزینه تحصیل برادر و خواهر و یا عمل جراحی مادر و پدر، یپکر عزیز و پاک خود را به د ستهای نوکیسه رژیم و حاشیه نشینان خلیج فارس در بلاد عرب بسپارند.
یکبار گفتم و نوشتم آقای خامنه ای به شنیدن خبر بیوه شدن زن حزب اللهی و یا یتیم شدن کودک شیعه اهل جنوب احتمالاً غصه دار شده و امکان دارد خواب نیز به چشم مبارکشان راه نیابد. در حالی زجر و درد و فقر میلیونها کارگر ایرانی، احساسات مبارک را بر نمی انگیزاند و اصلاً اعتنائی ندارند که اعتیاد در بین جوانان چه میکند و وضع فحشای از سر فقر و ناچاری در دارالسلطنه قم به کجا رسیده است. حضرتش دل در گرو مهر حماس و جهاد و حزب الله و جیش المهدی و... دارد بنابراین در قلبش جائی نمانده است که آن اهالی خانه پدری شود.
2 ـ مجلس اعلای اسلامی عراق (قبلاً انقلاب اسلامی بود المجلس الأعلی للثوره الاسلامیه فی العراق) این شورا که رئیس فعلی اش سید عبدالعزیز حکیم به علت سرطان پیشرفته آخرین ماههای زندگی خود را طی میکند و همه چیز مهیا میشود تا فرزند جوان او سید عمار (که نزد آقای خامنه ای بسیار عزیز و در عین حال از دوستان بسیار نزدیک آقا مجتبی است) جایش را بگیرد با آنکه پس از انتقال به عراق و به دست گرفتن قدرت و سهیم شدن در کیان جدید عراقی ظاهراً نباید کمکی از خزانه ملت ایران دریافت کند (چون در سهمیه بندیها بودجه کلانی از دولت دریافت میکند) همچنان از کمکها و مستمریهای واصله از تهران بهرهمند میشود. میزان این کمکها در سال گذشته بیش از 150 میلیون دلار بوده است.
3 ـ جیش المهدی و آنچه تشکل صدریها خوانده میشود علاوه بر کمکهای نظامی و آموزش تنها در سال گذشته بیش از یکصد میلیون دلار پول نقد کمک گرفته است. البته کمکهای ویژه ای نیز به شخص مقتدی صدر و تنی چند از دستیارانش در جریان سفرهایشان به تهران پرداخت شده است.
4 ـ گروههای زیرزمینی شیعه و سنی در عراق کمکهای مالی و نظامی نامحدودی دریافت کرده و میکنند. همینطور شماری از شخصیتهای عراقی، کرد و عرب، شیعه و سنی دارای کُد حقوقی و مستمری منظم ماهیانه از سوی جمهوری اسلامی هستند.
5 ـ حماس؛ با نزدیکتر شدن حماس به رژیم طی دو سال اخیر، میزان کمکهای مالی به این گروه به طور تصاعدی افزایش یافته است. تنها خالد مشعل رئیس شورای سیاسی حماس در دو سفر به تهران بیش از 200 میلیون دلار، محمود زهار وزیر خارجه پیشین کابینه ائتلافی فلسطین و از رهبران قدیمی حماس، 62 میلیون دلار کمک دریافت کردهاند. علاوه بر این رژیم یک مستمری ده میلیون دلاری ماهانه در اختیار رهبری خارج حماس (یعنی خوش نشینان دمشق) قرار میدهد.
6 ـ جهاد اسلامی؛ این نوزاد کج و معوج رژیم که از شکم حماس بیرون آمده با داشتن نزدیک به 700 جنگجو و کادر و رهبری داخل و خارج، بیش از 90 میلیون دلار در سال برای ملت ایران، هزینه داشته است. آقای رمضان عبدالله شلح رهبر این گروه که مورد عنایت ویژه سیدعلی آقا و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است، یک میلیون دلار در ماه مقرری شخصی دارد. که بابت آن شبانه روز به دعاگوئی به ذات اقدس نایب امام زمان مشغول است.
7 ـ گروه فتح انتفاضه و جبهه خلق برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی عمومی ـ به رهبری احمد جبریل و بقایای دار و دسته جورج حبش نیز از کیسه پرفتوت ولی فقیه هر از گاه به مبلغی چشمگیر برخوردار میشوند.
8 ـ گلبدین حکمتیار و گروههای متمرد افغان دیرگاهی است از کمکهای مالی سپاه و دفتر رهبری برخوردارند. میزان این کمکها هنوز مشخص نیست.
9 ـ حرکت تنفیذ فقه جعفری در پاکستان که دارای میلیشیای بعضاً آموزش دیده در ایران است، سالیانه میلیونها دلار کمک از ایران دریافت میکند تا در برابر جیش صحابه سنی افراطی چیزی کم نیاورد.
10 ـ حداقل 8 واحد نیمه علنی حزب الله در حاشیه خلیج فارس، آفریقای شمالی و جمهوری آذربایجان از کمکهای مالی سپاه و دکانهائی مثل سازمان تبلیغات و سازمان ارتباطات و فرهنگ و مجمع جهانی اهل بیت برخوردار میشوند. علاوه بر این گروهها دار و دسته هائی مثل گروه شیخ زکزکی در نیجریه، و حوثیها در یمن و... نیز همه ساله میلیونها دلار از کیسه ملت ایران، نصیب میبرند.
این کمکها را زیر هم بگذارید و در مورد بعضی از گروهها مثل حزب الله که بیش از ربع قرن است از مواهب نوکری نایب امام زمان برخوردار است، میزان کمکها در سالهای رفته را نیز به طور تقریبی حساب کنید آن وقت در مییابید رژیمی که از دادن 5 درصد اضافه حقوق به کارگران شرکت واحد ابا دارد و تظاهرات کارگران و معلمان و طبقات محروم را به شدیدترین وجهی سرکوب میکند چه آسان ثروت ملت ایران را خرج کلاشانی از نوع حکمتیار و مقتدی صدر و احمد جبریل و رمضان شلح و خالد مشعل و البته حجتالاسلام والمسلمین سید المقاومه حسن نصرالله و شرکت سهامی حزب الله میکند.

شنبه 21 تا دوشنبه 23 ژوئیه
دیدار حسن آقا فرشته با رایان شیطان

سرانجام پس از دو ماه اعراض آمریکا و التماس اهل ولایت فقیه و خواهش و تمنای مام جلال و آقای المالکی و زیباری، آمریکا پذیرفت که یک بار دیگر سفیرش را مأمور گفتگو با سفیر سیدعلی آقا در بغداد کند. یادمان نرود که حسن آقای کاظمی قمی سفیر مربوط در بغداد که از برادران ایثارگر سپاه است و مراتب ارادت و ایثارگری خود را در راه گسترش اندیشه جهانشمول ولایت فقیه، ثابت کرده و به قولی در صف فرشتگان مقرّب حرم مقام معظم درآمده است برای دومین بار سر میز مذاکره با کسی مینشیند که اهل ولایت فقیه او را از شیاطین مسلم میدانند و در این زمینه بعد از پایان نخستین نشست او با حسن آقا، اینجا و آنجا گوشزد کردند «رایان کروکر» سفیر شیطان بزرگ در بغداد از وابستگان به جناح بازهای وزارت خارجه و شاگرد مکتب محافظه کاران جدید میباشد. به این ترتیب میتوان تصور کرد سفیر رژیم با چه حالی در مقابل کروکر نشسته و دو ساعت به تندیهای او و واژگانی که معمولاً بر زبان دادستانها در دادگاه در مقابل متهمان جاری میشود گوش سپرده است.
جلسه دوم نیز جز این نخواهد بود. طی دو ماه گذشته نیروهای آمریکائی و انگلیسی حداقل 14 تروریست را در ارتباط با رژیم دستگیر و چندین انبار اسلحه وارداتی از ایران از جمله موشکهای ساخت چین و خمپارهاندازها و بمبهای هوشمند ساخت صنایع نظامی ایران را کشف کردهاند.
علاوه بر گروههای شیعه، طی دو ماه اخیر، تشکیلات امنیتی کردها (آسایش) در شمال عراق، تنی چند از تروریستهای وابسته به انصار الاسلام را که مأموریت داشتند در اربیل و سلیمانیه دست به اعمال تروریستی بزنند دستگیر کرده اند. همچنین کشف سلولهای حزب الله لبنان که با هدایت سپاه قدس کار آموزش جنگجویان جیشالمهدی و افواج ثارالله و قائم آل محمد و... را عهده دار بودند بیش از پیش نقش ویرانگر جمهوری ولایت فقیه را در عراق آشکار کرده است.
حال با چنین زمینه ای، خیلی مشکل نخواهد بود که تصور کنیم آقای کروکر این بار چنان ملامت آمیز خدمت حسن آقا برسد که زبانش بند آید و نتواند مثل دفعه گذشته، میزان لپه و برنج و لیموعمانی و پارچه چیت و دبیت حاج علی اکبری و بسته های آسپیرین ارسالی از ایران برای کمک به ملت دوست و برادر مسلمان عراق را بر زبان آورد.
تردیدی ندارم که این مذاکرات نیز هم چون دور نخست به جائی نخواهد رسید.

July 27, 2007 10:54 AM






advertise at nourizadeh . com